Toimitusaika
Kaikki tuotteet löytyvät varastoltamme Muuramesta, joten pystymme suoriutumaan nopeista toimituksista. Tilaukset ovat perillä 2-4 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Mikäli tilaamasi tuotteet eivät saavu perille 7 arkipäivän kuluessa, otathan heti meihin yhteyttä.
Toimitusmaksu 4,99 €
Yli 50 € tilauksiin tarjoamme ilmaisen toimituksen. Eikö koppa ihan täyty ilmaisiin toimituskuluihin asti? Haluaisiko ystäväsi mahdollisesti tilata jotakin, josko yhteisvoimin saavuttaisitte ilmaiset toimituskulut?
Minimitilaus
Minimitilaus on 10 € + toimituskulut. Tämä on välttämätöntä, jotta voimme kattaa tuotteiden toimituskulut ja varmistaa, että myynti ei ole meille tappiollista
Posti
Toimitamme paketin valitsemaasi Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin 2-4 arkipäivässä. Mikäli tilaamasi tuotteet eivät tule perille 7 arkipäivän kuluessa, otathan heti meihin yhteyttä. Posti säilyttää noudettavaa pakettia 7 päivää.
Maksutapa
Klarna Checkout
- Maksa heti – Nopeat ja turvalliset verkkopankki- ja korttimaksut sinulle, joka haluat maksaa tilauksesi heti
- Maksa myöhemmin – sinulle, joka haluat tilauksesi ensin ja maksaa myöhemmin – ilman lisämaksua.
- Pilko maksut – Tarjoaa maksuaikaa jopa 36 kuukautta. Jakaa kulut ja maksa itsellesi sopivassa tahdissa
Tarkemmin Klarnan ehtoihin voit halutessasi tutustua täällä: Klarnan ehdot.
Palautukset
Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus. Ohjeiden mukaan toimittaessa palautus on sinulle maksuton. Lue täältä tarkemmat palautusohjeet.
Rekisteröityminen
Rekisteröityminen ei ole pakollista. Suosittelemme kuitenkin rekisteröitymään asiakkaaksemme, jolloin tilaaminen on sinulle jatkossa helpompaa ja nopeampaa. Voit myös tilata uutiskirjeemme ja käyttää hyödyksesi mahdolliset alennuskupongit- tai koodit.
Tuotteiden virheettömyys
Tarkastamme silmämääreisesti jokaisen meiltä lähtevän tuotteen, mutta emme voi antaa takuuta täysin virheettömistä tuotteista.
Joissakin tuotteissa saattaa olla virheitä, joita emme välttämättä havaitse silmämääräisellä tarkastuksella.
Virheellisten tuotteiden osalta sinulla on aina täysi palautusoikeus ja halutessasi saat uuden virheettömän tuotteen tilalle, mikäli niitä on varastossamme. Ilmoitamme myös pikaisesti, milloin tuotetta on saatavilla jos tuote on tilapäisesti loppunut.
Vioittunut tai kadonnut lähetys
Joskus käy niinkin ikävästi, että Posti vaurioittaa tai hukkaa paketin.
Mikäli paketti on vioittunut voi olla mahdollista, että sisällä olevat tuotteet ovat myös vioittuneet. Tällaisessa tapauksessa, ota kuva vaurioituneesta paketista ja reklamoi asiasta Postissa. Ota sen jälkeen heti yhteyttä meihin sähköpostitse: asiakaspalvelu@bisters.fi tai yhteydenottolomakkeen kautta. Viallisesta pakkauksesta reklamoiminen ja sen kuvaaminen on erittäin tärkeää, jotta paketinkuljettaja saadaan vastaamaan kuljetuksen aikana sattuneesta vauriosta.
Mikäli paketti on kadonnut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ota välittömästi yhteyttä meihin asiakaspalvelu@bisters.fi tai yhteydenottolomakkeen kautta.
Kysymyksiä
Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostilla asiakaspalvelu@bisters.fi. Vastaamme sinulle vuorokauden sisällä arkipäivisin.