Vaihto- ja palautusoikeus
- Voit palauttaa käyttämättömän ja avaamattoman tuotteen 14 vuorokauden sisällä siitä, kun olet noutanut tilauksesi.
- Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa. Emme hyväksy palautuksia, jos tuote on vahingoittunut tai sitä on käytetty.
- Tuotteiden palauttaminen on sinulle ilmaista.
- Toimituskuluja + mahdollisia laskutuskuluja emme palauta takaisin palautuksen yhteydessä.
- Mikäli palautat vain osan tilauksestasi ja olet saanut ilmaisen toimituksen, veloitamme toimituskulun 4,99 € tilauksen arvon jäädessä alle 50 €.
- Yhtä tilausta kohden voit tehdä vain yhden ilmaisen palautuksen. Voit kuitenkin palauttaa useamman tilauksen tuotteet samassa palautuksessa.
- Säilytä palautuskuitti siihen asti, kunnes olet saanut meiltä tiedon/hyvityksen palautuksesta.
- Hyvitämme palautetun tuotteen hinnan sinulle samalla maksutavalla, jota käytit tilatessa.
- Hyvitys tapahtuu 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi.
- Emme käsittele myöhässä saapuneita palautuksia, vaan palautamme nämä asiakkaille toimituskuluja vastaan.
Palautusohjeet
Ennen palautusta toivoisimme sinun ensin olevan yhteydessä meihin sähköpostilla asiakaspalvelu@bisters.fi tai yhteydenottolomakkeella. Tämä ei kuitenkaan ole pakollista. Tarjoamme maksuttoman palautuksen, kun teet palautuksen ohjeidemme mukaisesti. Huomioithan, ettemme palauta maksamaasi toimitusmaksua 4,99 €.
Voit palauttaa tuotteen/tuotteet pakkauksessa jossa ne saitkin, mutta voit käyttää myös omaasi. Pakkaathan tuotteet hyvin, että ne saapuvat ehjänä perille.
Postin palautuskoodi: 680326
- Kirjoita palautuspakettiin
Asiakaspalautus: palautuskoodi
Nimesi ja osoitteesi - Vie paketti Postiin
Postin sivuilla on hyvä ja selkeä ohjeistus palautuksen tekoon: Palauta paketti. Valitse sieltä ”Palauta sopimus-numerolla” ja kirjoita palautuskoodimme 680326. Saat helpot ohjeet palauttamiseen myös pakettiautomaatin kautta.
Noutamatta jäänyt paketti
Noutamaton paketti / vastaanottamisesta kieltäytyminen ei tarkoita samaa kuin asiakaspalautus. Jos jätät tilaamasi tuotteet noutamatta tai kieltäydyt noutamasta pakettiasi, veloitamme siitä toimitus-, pakkaus- käsittely- ja laskutuskuluja enintään 20€, joten pyydämme huomioimaan tämän.
Lisäksi noutamaton paketti saattaa olla matkalla jopa kuukauden, joten palautus maksamistasi/luotolla ostamistasi tuotteista viivästyy.
Palautamme takaisin tuotteiden hinnan maksutavalla, jolla olet tehnyt tilauksen. Ilmoitamme kuluista ja palautuksesta tilaajalle sähköpostitse.
Mikäli kadut ostoa, etkä halua tuotteita, ilmoita siitä meille välittömästi niin lisäkuluja ei tule, mikäli emme ole ennättäneet postittamaan tilaustasi.
Pankkitilinnumeroiden käsittely
Tilinumeroa ei tarvita, mikäli tilaat laskulla tai luotolla. Jos teet palautuksen,
palautamme rahasi rahoitusyhteistyökumppaneidemme kautta nimelläsi ja asiakasnumerollasi.
Mikäli olet maksanut ostoksesi pankkipainikkeita käyttämällä, sinun ei tarvitse antaa meille tilinumeroasi.
Maksuntarjoajamme tiedustelevat tilinumerosi sähköpostitse, kun olemme käsitelleet palautuksesi.
Henkilötunnusten käsittely
Emme käsittele tai tarvitse asiakkaiden henkilötunnuksia. Jos tilaat luotolla, ainoastaan luottoyhteistyökumppanimme Klarna tai muu vastaava tarvitsee henkilötunnuksen luoton myöntämistä varten. Henkilötunnukset eivät tule meidän tietoomme.
Kysymyksiä
Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostilla asiakaspalvelu@bisters.fi. Vastaamme sinulle vuorokauden sisällä arkipäivisin.